Βρίσκεστε εδώ:

Η κόρη μου πριν 3 ημέρες εμβολιάστηκε για πνευμονιόκοκκο.Περίπου 5 ώρες μετά εμφάνισε πυρετό έως 39,2 χωρίς άλλα συμπτώματα που διαρκεί έως σήμερα.Δεν είχε παρουσιάσει παρενέργειες σε κανένα από τα προηγούμενα εμβολια.Δικαιολογείται τόσο ψηλός πυρετός;

  • Τελευταία ενημέρωση : Σάββατο, 25 Μαϊος 2019 15:03
  • Γράφτηκε από τον/την Δήμητρα Ράπτη-Δελημήτρου

Πυρετός πάνω από 390είναι συχνή παρενέργεια του εμβολιασμού έναντι του πνευμονιοκόκκου (μπορεί να εμφανιστεί με συχνότητα 1 στις 10 δόσεις). Ωστόσο αν ξεπεράσει τους 400ή διαρκέσει πάνω από 3 ημέρες ή εμφανιστούν και άλλα συμπτώματα απαιτείται εκτίμηση από τον παιδίατρό σας για να αναζητηθεί άλλο αίτιο για τον πυρετό.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Δήμητρα Ράπτη Δελημήτρου
Ειδικός Παιδίατρος,
Σύμβουλος Θηλασμού (IBCLC)  
Παιδικής Διατροφής (PGPN Boston) &
Βρεφικής Διατροφής (ENS Munich)
Ευαγγελιστρίας 4, Γρεβενά
Τηλ. 2462091341, 6979674754
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: raptidim@gmail.com
http://www.raptidimitra.gr &
https://thilazoume.gr/

 

Ωράριο

Λόγω των συνθηκών:

  • Το ιατρείο λειτουργεί ΜΟΝΟ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ
  • Τα παιδιά θα προσέρχονται με ΕΝΑΝ ΜΟΝΟ ΣΥΝΟΔΟ, που δεν ανήκει στις ευπαθείς ομάδες και ΧΩΡΙΣ τα αδερφάκια τους.
  • Ενήλικες και παιδιά άνω των 3 ετών ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΕ ΜΑΣΚΑ